De ziua scrisului..

Ironie-de ziua scrisului de mână, scriu aici pe blog, de pe telefon, în mașină, grăbită, să reușesc, să fac, să dreg, să…

Îmi place să scriu de mică. Îmi amintesc cum urmăream cum mi se umpleau paginile caietelor cu scrisul meu mărunt, neregulat și simțeam o satisfacție inexplicabilă. Mai ales că nu am un scris tare caligrafic, dar să știu că acolo pe hârtie sunt buchiile mele, născute, crescute cu grijă, e un lucru tare plăcut.

Vă las aici o pagină de maculator, să vedeți cum arată procesul de creare a unui #poem_brut (neterminat și probabil care nu va fi publicat).

Scrieți și voi tot ce va trece prin cap… Hârtia e foarte prietenoasă, iar pixul e cel mai de nădejde toiag pe care te poți bizui oricând.

salut, eu sunt Parascovia și tocmai ați citit o pagină din #Jurnalul_unui_poet_brut . Dacă vă place și vouă(ca și mie) să aflați tot ce se ascunde după o cortină, dați Follow acestui Blog și veți vedea cum/când/de ce pot scrie un #poem_brut și alte lucruri ce-mi vin în cap câteodată 😊
Vă cuprind

Lasă un comentariu

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe